Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Monday, February 8, 2010

Nothiing

assalamualaikum sume..dah agak lama aku tak menulis kat sini..sepanjang tiga bulan terlalu banyak perkara yang terjadi dan ada perkara yang terjadi tanpa aku sedari..ok..aku nak bagitau apa yang buat aku tak boleh nak menulis blog cam dulu..

1.sekarang aku tgh praktikal cikgu kat prasekolah..ingatkan senang jadi cikgu pra ..rupenya susah bangat sih..kena ngadap alat bantu mengajar sampai tiga empat pagi..huhu..tapi tak pe la..tu sume aku anggap macam pengalaman yang takkan dilupakan..hahahah...

2. rumah yang aku duk sekarang tak der internet..ada internet pun kat sekolah..hahah..

sbnrnye ada banyak lagi sebab  tapi  tak larat nak taip panjang..orang bz katakan..hahahah...bz la sangat...ahh..lantak korang la nak cakap apa pun..

pastu dalam tiga bulan ni...aku rasa mcam apa jer...macam ntah la..aku sendiri tak tau nk explain camner...erm...for zu, ecah , ena, dila n nita..aku rindu korang sangat..korang la kawan terbaik yang pernah aku jumpa..korang sempoi n slalu membahagiakan aku...hahah..tak sabar nk jumpa korang sume...daaaaaa

0 comments:

Post a Comment