Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Thursday, November 12, 2009

.:disebalik last paper:.

entry kali ni bunyi macam seram je 'disebalik last paper'..huhu.erm lepas abis paper tadi, aku terus balik rumah.kebiasaannya kalau habis exam, mesti aku singgah mana-mana kedai sebab perut aku rasa lapar lepas memerah buah fikran ni berjam-jam. heheh, padahal paper tadi sejam setengah jer..erm paling lama pun 2 jam setengah je..masa on the way balik tu, tetiba kepala aku rasa sakit sebelah kanan.aku buat dunno je la.malas nak amik tau, nanti jadi ngada ngade lebih lak.aku balik la rumah.masa on the way balik, mak aku call suruh send kad diskaun bas ekspress kat dia.erm..katanya ada hal nak buat..pastu mak citer yang dia tak sihat dan aku boleh dengar melalui suara dia.sayu la plak dengar suara mak dan citer mak yang sedih.balik jer rumah, aku rasa macam tak ada mood sangat..tak tau napa.rasa macam murung sangat sangat. pastu sampai rumah, aku kol 'dia' dengan harapan aku leh tenang sikit tapi tak berkesan jgak n dia nasihatkan aku suruh p mandi  makandan tidur.erm.aku try tidur tapi tak boleh sebab aku jarang tidur siang kalau aku tak ngantuk.so aku surf la tenet.huh..bosan jgak.tapi bosan bosan pun aku tetap surf tenet gak.mana la tau jumpa benda menarik.tak lama lepas tu, rumate ku zu dan ecah g kl.huh..lagi la bosan aku duk sorang-sorang. fizah pulak g exam..tinggal la aku sendirian.sungguh la bosan.tak tau nak buat apa.dengan itu..jeng..jeng..bertambah la kemurungan aku.muka aku nampak macam orang tensen macam nak exam padahal time exam, aku relaks jer.aduh.memang tadi rasa tak semangat sangat macam orang dah kehilangan sesuatu.even aku dah tak ade paper nak kena jawab lepas ni tapi aku rasa tak happy dan macam orang sakit ada la..end...

0 comments:

Post a Comment