Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Tuesday, November 17, 2009

virus malas


  ni salmina n baeyah..diorg memang rapat sangat.. tak pernah gaduh..
      n kalau salah sorang merajuk mesti yang baeyah tu akan
                                        pujuk kakaknya..so sweet :)                                      



  yang ni yang last sekali..entry lepas aku pernah citer..
dia dah umur 10 bulan sekarang..makin cerdik dah sekarang.
dah pandai cakap sekarang n paling suka dengan bdak sama
baya ngan dia..paling susah nak gelak ngan orang lebih tua dr dia..
hehe...bt la lawak cmner pun , kalau xnak gelak..xnak la dia..



1.tajuk entry ni tak der pun ngan gambar ni di atas..saja jer nak tunjuk korang adik2 aku..rindu la diorg..dah lama tak jumpa n last jumpa hari raya tu..tiap kali aku call mak ayah aku, mesti adik2 aku tanya '' bila kak nak balik''...huhu..rindu sangat2 diorg.


2.malas...malas..malas...apa nak jadi ngan diri aku ni..tak tau la virus apa yang melekat kat aku ni sampai malas sangat..but finally, aku kemas jgak barang-barang aku tapi tu pun separuh jer..tadi aku kemas buku-buku aku n dlm 2 kotak buku aku..almaklum la tak pernah2 bawak balik buku sejak dari awal sem sampai la sekarang.tengah2 kemas barang tadi, aku terjumpa la gambar2 lama dalam buku ku..gambar adik2 aku n kawan-kawan lama aku..teringat kisah-kisah lama aku dulu2..hehe..bju2 n semua barang aku akan kemas t dekat-dekat nak balik kot..


3. erm rasanya cukup la tuk kali ni..malas dah rasanya nak mengarang lagi ..kan virus malas dah menular sekarang..start sok jadual aku jd pack balik coz banyak kena p bengkel n taklimat..huhu..penatt..



daa...nite..wish u all the best n sucess..see u next time

0 comments:

Post a Comment