Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Saturday, November 14, 2009

kfc

petang td, aku ngan zu p kuar p pekan..p makan kfc lepas tu p bli ikan untuk bekalan seminggu nanti..klau korang tak caya, aku ada bukti..hehehe..tapi pada sapa yang tak tengok,tak pe..tak kisah :P..tapi yang tak suka tadi, ramai giler orang kat kfc, penat kaki berdiri tapi nasb baik zu baik hati tolong beratur tuk aku..thanks a lot zu..luv u..



1st kita gambar dengan atuk  kfc..heheh






ni makan time nak habis dah pastu baru teringat nak ambik gambar..
so suruh la zu amik gambar dengan ayam yg tinggl tulang2. ;))









menikmati air revive smbil tenung zu dalam2..hahaha





tadaaaaa...ni la jadi ngan ayam yg aku makan..huhuhu



heheh..untuk sem ni, ni la 1st time aku aku makan kfc selepas kfc renovate..kecian kan..T___T..tapi pape pun enjoy sangat tadi time makan ngan zu..thanks zu cz belanja aku tadi.very apprecciated  it n that moments..heheh..malu tadi asyik zu belanja aku jer.tak pe lain kali aku belanja ko plak ek..tapi biler ek..heheh ...tunggguuu

1 comments:

zulicious said...

elehhh...x kisah pn...hahaha...ko pn ada kuar duit gak smlm...ni klau org len bc ada yg jeles kang...sb aku blanja ko..hehe

Post a Comment