Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Thursday, November 19, 2009

Kini Ku bahagia

yahoooo....aku memang betul2 seronok hari ni..semua masalah aku alami selama ni dah settle dah n aku leh teruskan tanpa ada rasa yang buruk lagi..korang faham tak ni?erm maksud aku, aku tak payah nak serabut2 n pening2 kepala fikir pasal perkara yang tak settle..tenang2..

masa aku tengah syok2 tengok citer nenek kebaya..jangan tak tau..tu citer feveret aku sekarang..best sangat.. tiba- tiba telefon aku bunyi..lama gak la aku nak angkat sbb aku tak tau no sape (aku memang tak kan layan nombor orang tak kenal n susah sangat nak angkat nombor yang aku tak biasa) tapi biler tengok nombor 2, macam selalu tengok jer.rupa-rupanya kawan baik aku dulu, ijam..tertanya2 gak aku naper ek dia kol aku. aku angkat la pastu dia cakap " aida, ko bt aper tu''..aku tanya dia naper, dia cakap ''aku nak ajak ko kuar ni, kuar minum2 jer''.. memula aku serba salah gak nak kuar coz aku sayang nak tinggal citer nenek kebaya tu, last-last aku setuju gak SEBAB DIA..(pernah jadi kawan baik aku n sebab dia baik), kalau orang lain , jangan harap la aku nak kuar..


ktorg p makan ABC, best gak ABC dia even gerai dia kecik jer n tak menari perhatian..sambil2 makan, macam2 citer kuar..daripada citer masalah yang pernah ada antara aku ngn dia sampai la citer pasal dak kelas ktorang.erm rindu sangat coz dah lama tak borak gitu ngn dia.alhamdullilah sekarang dia dah sihat walafiat n tak sakit2 cam dulu..aku tumpang gembira ngn ko n aku bahagia tengok ko sekarang.

tengah2 syok borak, tiba2 aku rasa macam ada mata tengok aku, n aku tertengok la, rupanya ada mamat tengok aku..aish, awat ko p pandang n tenung aku camtu, aku tak suka tau tak!!ko bt aku jd malu even ko tu tak handsome pun, aish, rasa macam nak korek2 jer mata ko!!.. ahh..ko btl2 ggu aku cakap ngn kawan aku...!!!!!! time tu aku rasa nak BLAH dr situ jer..








0 comments:

Post a Comment