Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Thursday, November 12, 2009

.:Merdeka:.

hoooray...yahooo..golek..guling sume ada..terbalik..merdeka3x..alhamdullilah.bestnya rasa sebab aku dah habis exam dah...lega sangat lepas letak pen dan ketua pengawas mengumunkan pengumuman macam biasa korang dengar '' okay, masa menjawab sudah tamat, sila letak pen anda, kertas jawapan anda akan dikutip oleh pengawas " ..huhu..aku dah terbiasa dengan ayat tu.bayangkan dah 7 sem ambil exam.tapikan masa jawab tadi, aku confius sikit sebab aku tak hafal betul2..(haa..sapa suh ko tak hafal, kang dah tak confident dah dengan jawapan ko tadi)..tapi apapun aku tawakkal je la apa nk jadi cma aku mintak moga2 dapat keputusan yang cemerlang..amin. sambung balik cerita tadi..masa pengawas tengah kutip, kawan-kwan aku dah bising dah.almaklum perkara paling gembira selama 7 sem dekat upsi ni. lepas ni tak payah dah susah2 nak amik exam lagi. tetapi nasib baik ketua pengawas yang jaga tadi pensyarah ktorg dan ktorg semua memang rapat dengan dia dan dia juga adalah PA (penasihat akademik) aku..ku memang respect sangat kat dia sebab cara dia nasihatkan ktorg macam cara nasihat mak dengan anak.suke sangat *wink*, kalau tak, memang dah kena marah dah macam ada sorang ketua pengawas time aku amik exam audiolodi ari tu..kelakar jer..aku dan beberapa orang gelakkan dia..astaghfirullah halazim.

lepas semua kertas dah kutip, ktorg tak dibenarkan keluar tau sebab dia rindu sangat dengan ktorg..hahahaha..tak der la rindu sangat tapi mungkin nak menatap wajah ktorg semua buat kali terakhir.huhuhu..semua dia panggil duk dekat dengan dia dan dia cakap dia nak buat bengkel cara mengajar dalam english.aku suka..aku suka sebab aku tak tahu cara nak ngajar dalam english ni.kalau dalam b.melayu, senang la sikit sebab tiap-tiap sem kena mengajar.pas tu lepas bincang-bincang, amir merelakan dirinya untuk cari tempat untuk bt bengkel tu.tarikhnya semua tak confirm lagi. maybe nanti amir akan contact dan bagitau semua kut facebook kot.heheh..network utama sekarang untuk bt apa2 pengumuman.so sekarang ni aku tengah tggu pengumuman dari amir.erm..

0 comments:

Post a Comment